1- چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی کیدز مارکت پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را طبق توضیحات بالا تکمیل نمایید .

لطفا در هنگام ثبت سفارش لباس به موارد زیر توجه کنید :

** از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.

** دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.

**  از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.

اکنون سفارش شما ثبت شده است !

پس از ثبت سفارش پیامکی برای شما ارسال می گردد که می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.

۲- آیا می توان بدون ثبت نام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟

بله، بدونه ثبت نام می توانید خرید انجام دهید و فقط نام ، آدرس و شماره موبایل لازم هست .

مشتری گرامی ثبت آدرس ایمیل الزامی نیست اما چنانچه آدرس ایمیل خود را وارد نمایید، میتوانید با پشتیبان فروشگاه در ارتباط باشید و در خرید های بعدی از تخفیفات مشتریان وفا دار  برخوردار شوید .

شما با عضویت در سایت با ایمیل می توانید:

** سریع و ساده خرید کنید.

** به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری کنید.

** سوابق خرید خود را مشاهده نمایید.

** کالایی که دوست دارید را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید.

** نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

** از فروش های ویژه ، تخفیف ها و قیمت روز کالا ها با خبر شوید و همیشه از دیگران یک قدم جلوتر باشید!

۳- چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟

در صفحه هر محصول جدول اندازگیری موجود هست و به راحتی می توانید سایز خودتون رو با استفاده از جدول اندازگیری بدست بیاورید.

۴- آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم ؟

بله ، اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید ،تا شما را راهنمایی کنند .

۵- چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آن ها مطلع شوم ؟

فروشگاه اینترنتی دنیای مد و لباس با ارسال پیامک، شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهد داد.

همچنین می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت ” سفارشات من” از وضعیت آن ها مطلع گردید.

توجه نمایید که تمام پیامک هایی که از فروشگاه اینترنتی کیدز مارکت دریافت خواهید کرد با شماره های کیدز مارکت خواهد بود و هرگونه دریافت پیامک (SMS) از شماره ای دیگر و با عنوان کیدز مارکت تخلف محسوب شده و خواهشمند است در صورت دریافت همچنین پیامی آن را به ایمیل کیدز مارکت اطلاع دهید.

شما با خیالی آسوده می توانید خرید اینترنتی خود را پیگیری کنید !

۶- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه اینترنتی کیدز مارکت خرید کنم و سفارش من تحویل آن شخص شود؟

بله ، شما می توانید در حین ثبت سفارش، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید.

۷- آیا می توانم در روز های تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم ؟

شما می توانید در ۲۴ساعت شبانه روز و ۷روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.

۸- آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است برای اطمینان از درستی آن با فروشگاه اینترنتی کیدز مارکت تماس بگیرم ؟

خیر ، بعد از ثبت سفارش تمام مراحل از طریق تماس و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت نیاز کارشناسان خدمات پس از فروش با شما تماس خواهند گرفت .

شما با اطمینان خاطر خرید اینترنتی خود را انجام دهید !

۹- آیا می توانم سفارشم را تلفنی یا اینستاگرامی ثبت نمایم ؟

بله ، جهت انجام یک خرید سریع و آسان و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان عزیز، امکان خرید آنلاین برای شما فراهم شده است که می تواند تجربه خریدی دلچسب و منحصر بفرد را برای شما به ارمغان آورد.

ولی اگر خرید آنلاین برای شما مقدور نبود می توانید برای ثبت سفارش تلفنی با شماره های 09190814060 _ 09190814070 در ساعات 9صبح تا 12 شب و با اینستا گرام کیدز مارکت در 24 ساعته شبانه روز ثبت سفارش کنید .

آنلاین خرید کنید و در جریان تمام مراحل سفارش خود از ثبت تا ارسال، قرار بگیرید!

۱۰- در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد ، آیا فاکتور خرید نیز برای شخص تحویل گیرنده فرستاده خواهد شد؟

خیر